Daca nu am experienta in customer service mai are rost sa incerc sa ma angajez ca insotitor de bord? Este o intrebare pe care o primim frecvent de la cititorii nostri. Iar raspunsul, depinde de compania aeriana.
In principiu, multe companii aeriene nu cer aceasta experienta in customer service. Asadar, daca nu e mentionat in conditiile impuse de angajator, atunci clar nu este nevoie. Experienta in customer service este un avantaj insa nu este obligatorie. Chiar daca nu ai experienta in customer care, poti sa ai alte atuu-uri, cum ar fi experienta in vanzari, lucru cu copiii, voluntariat, cursuri de prim ajutor. De asemenea, sunt angajate si multe persoane care abia au terminat liceul si nu au deloc experienta, fiindca prezinta alte „avantaje” cum ar fi limbile straine, calitati empatice, etc.
Totusi, unele companii aeriene cer un minim de 12 luni de experienta de lucru cu oamenii. Asta nu inseamna insa numai front office ci si voluntariate, internshipuri, babysitter sau altfel de munca cu cei din jur. Intotdeauna la interviuri este bine sa ai putina experienta despre care sa vorbesti la interviul final, chiar daca este ceruta sau nu de compania aeriana. Concluzia, nu e obligatoriu nici macar sa fi lucrat o zi inainte de a te angaja ca stewardesa, deci mergi cu incredere la recrutari si bazeaza-te pe celelalte atuu-uri pe care le ai!
Succes!
17-18 Aprilie – Curs de pregatire intensiv pentru interviul Wizz Air si celelalte companii aeriene din Orient, cu Cristina Toader si Ana-Maria Tutoveanu, ambele foste stewardese Wizz Air. Detalii si inscrieri aici: https://www.cumajungistewardesa.ro/curs-stewardesa/
24 Aprilie – Curs de pregatire intensiv pentru interviurile Wizz Air & Ryanair (Buzz), cu Cristina Toader si Ana-Maria Tutoveanu, ambele foste stewardese Wizz Air. Detalii si inscrieri aici: https://www.cumajungistewardesa.ro/curs-pregatire-wizz-air/
Nu sunt comentarii