Recrutarea pentru jobul de insotitor de bord atrage, intr-un singur loc, cateva sute de candidati care viseaza la acelasi lucru: sa zboare! Dar, dupa o zi lunga si istovitoare de interviu, urmeaza cea mai importanta parte a recrutarii, care decide soarta ta: interviul final.
Multi dintre cei care au ajuns la interviul final au picat si nu au inteles niciodata de ce. In primul rand pentru ca recrutorii nu ofera feedback, iar apoi, pentru ca nu exista niste reguli clare sau o „reteta” a succesului. Totusi, daca incerci sa urmezi sfaturile de mai jos, ai sanse mari sa reusesti sa obtii jobul mult visat.
Daca ai ajuns aici, la final, inseamna ca deja i-ai impresionat pe recrutori si ai inteles ce inseamna munca in echipa, comunicarea, diplomatia si respectul fata de cel de langa tine. De aici inainte, trebuie sa vorbesti despre tine, experientele tale anterioare si ce asteptari ai de la viitorul tau.
Durata interviu final: 30-45 de minute, in functie de cat de stufos este CV-ul tau si cata experienta anterioara ai in customer service.
Pont interviu final: Intotdeauna termina raspunsul la o intrebare intr-o nota pozitiva.
Tips interviu final: Fii atent la limbajul trupului – spune multe despre tine.
Tricks interviu final: Ofera exemple clare, reale, cu nume de persoane implicate si nume de companii. Pune si tu intrebari, daca nu ai inteles corect o intrebare.
Nu uita!
Zambeste mult, nu gesticula exagerat, bea apa!
Ai rabdare sa primesti raspunsul final! Chiar daca dureaza mai mult decat ti-a fost comunicat, nu te apuca sa suni, sa le scrii, sau sa ceri lamuriri. Nu vei face decat sa iti scazi sansele de reusita!
Succes!
Nu sunt comentarii